زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

سلاممممممممممم دوستهای قشنگم هیچ وقت فکر نمیکردم وقتی مدت طولانی نیام اینجا اینقدر دلم تنگ میشه  این مدت اینقدر درگیر بووودم که حتی وقت نمیکردم که لحظه حتی وبلاگمو باز کنم ... یک دقیقه نگاه کنم ... کلی دلم تنگ شده بوود .... ماه اردیبهشت خیلی برام زوود تموم شد .. یکی از کارای شرکتیم رو خیلی وقت بوود انجام نداده بوودم   از بس کارم زیاد شده بود از وقتی همکارم  رفته بوود هی اینو پشت گوش انداختم  و برروز نکرده بوودم تا اینکه رییسم  یکهو خواست و من مجبور شدم که دوهفته تا 7 شب بمونم اینجا و جمعه بیام سر کار که بروزش کنم .... و تموم این مدت هی به خوودم بد و بیراه میگفتم که چرا پشت گوش انداختی و این حرفها ... حتی یکروز هم نتونستم کلاس یوگا هم برم این بیشتر عصبانیم کرد این وسط هم دلسوزی رییس جانم گل کرده بوود که تو دست تنهایی و از این حرفهاا و سط این شلوغی برای من نفر استخدام کرده که بیا این دختره اینجا کارای وقت گیرو بهش بده که به کارای اصلیت برسی حالا این وسط دختره هم  روز اول که کامپیوتر نداشت کاری نمیتونستم بهش بدم هی غر میزد چرا من بیکارم ...   هنوز بهش عادت نکردم دلم برای دوستم که قبلا اینجا بوود تنگ شده ... وقتی من اومدم تو این شرکت با اون کار کنم خیلی خوووب بووود دختر ماهی بووود کلی خاطره خوب با هم داریم تو این شرکت تا اینکه از ایران رفت ... عید که اومده بوود با هم رفتیم بیرون کلی گریه کردیم ... روزهای اولی که این دختره اومده بوود اینجا واقعا حالم بد بووود حس خوبی نداشتم ... همش بغض میکردم یاد اونموقع که با همکارم بودیم افتادم ... حتی با خودم فکر کردم چقدر من ادم بدیم ... چقدر میتونم با ادمها بعضی وقتها بد تا کنم ... دختره بنده خدا تاحالا جایی کار نکرده و من واقعا براش بیششتر وقتها بد کارا رو توضیح میدادم یک اشکالی که دارم اینه که فکر میکنم همه باید مادر زادی کار رو بلد باشن خودمو یادم میره اوایلی که اومدم اینجارو ...  حالا باید ببینیم این خانم موندگار میشه یا نه .... 


در این بینها هم آقای همسر جاان جراحی دندونی داشت که هنوز درگیرشیم چون آقای همسر به شدت ملاحضه کار هست و مثلا این دکتر گفته تا سه روز فقط غذای ابکی بخور ممکنه تا 2 هفته این روند ادامه داشته باشه منم هی مشغول غذا درست کردن و میکس کردن بودم ..و هستمممم .  


تو این ماه تولد بازی هم داشتیم ... تولد بابام بووود و هم روز پدر بووود به فاصله یک هفته .... منتظرم توی خرداد که تولد همسر هم تموم بشه و من از این فکر که وای چی بخرم برای همسر راحت بشم شما هم اگه به ذهنتون چیزی رسید بگین من یک سال کیف چرم خریدم یکسال گوشی ... یکسال گیتار که البته شکست ... یکسالم از این دستبندهای چرم  و طلا خریدیم .... اگه چیزی به ذهنتون میرسه به من بگین ... من کلا یکسال فکر میکنم برای اقای همسر چی بخرم


قول میدممم زودی بنویسم دیگه اینقدر طول نمیکشه

نظرات 11 + ارسال نظر
سمر سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 17:56 http://misswho.blogsky.com

بانو جان میشه منم رمز داشته باشم؟

فرستادم

دل آرام سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 09:51

رمزت رو پیدا نمی کنم دختر خوب.
بهم رمز میدی؟

حتما عزیزممممممم

نفس1 سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 11:54 http://nafas1367.blogsky.com/

سلاام عزیزم..نمازو روزه هات قبول باشه خانوووم..من رمز قبلیو میزنم باز نمیکنه ..اگه ممکنه دوباره رمزو برام بفرست..مرسی..میبوسمت..

برات فرستادم عزیزم

مادمازل بی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 23:55 http://monalisaa.persianblog.ir

بدون رمز بنویس بانو

مینویسمممممم

آیدا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 08:44 http://ayyyda-ali.blogfa.com/

من رمز ندارم
اون رمز خیلی قبلی ومیزنم نمیشه بانو

الان برات میفرستم عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 17:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

هوراهورا

نفس1 سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیز دل...خوشا به حال دوستت که از ایران رفت..چقدر هدیه های خوب خوب برای همسر میخری..آفرین به این بانوی خووووب..

سلام عزیزم چه خوب شد برگشتی

زن متاهل دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 00:30

سعی کن براش از یه مارک خاص خرید بکنی و هرسال یه چیزی از اون مارک رو بخر تا تکمیل بشه.. مثلا امسال ساعت بخر..سال بعد عطر مردونه اش رو بخر.... ساعت هم گزینه ی خوبی هست.. نظرت چیه؟

اره ساعت هم خیای گزینه خوبیه ...عالیه در واقع مرسی عزیزممممم

دلژین یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 15:53 http://delzhin313.blogsky.com

سلام سلااام
اخ منم مثل توئه اخلاقم... سخته به یکی یاد بدم کار خصوصا اگر کند باشه و دیر بگیره... :))
اممم چه کار سختیه هعی میکس کنی غذا رو ها ... بشور بشور ظرفهاش زیاده ب نظرم...
عطر بخر.. یا پیراهن مردونه... سااعت...

اره منم سختمه با ساعت موافقم ...

مهربانو یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:18 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دلم نمیخوای دوباره گیتار بخری؟اودکلن هم که معرکه ست . ست شلوار و پیراهن که شلوارش کتون باشه و ..
تولد بابا و همسر مبارک الهی خدا برات نگهشون داره
ضمن اینکه احساسمون متقابله .. منم وقتی نیستم دلم براتون یه ذررره میشه

میخواستم بخرم به خودش گفتم کفت نه اودکلن هم عالیه برای اینکه عاشقشه ...
مرسی عزیز دل

دل آرام یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 09:42

من امسال مایو برا همسر خریدم:))
مایوش خراب شده بود. استخر نمی رفت. مایو هم نمی خرید:))

چه باحااال ... چه عالی ... همسر کم استخر ولی اینو میزارم تو لیست کادوهاش ... شاید انگیزه بشه مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد