زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

کمر باریک

من عاشق استکان کمر باریک برای چایی هستم خیلی خوشم میاد از اونجاییکه تیریم .. و عاشق چیزای قدیمی...با اینکه  مادر بزرگ های  من خیلی مدرن هستند و اصلا خونشون نوستالژیک خونه های مادر بزرگها نیست ولی استکان کمر باریک حس خونه مادر بزرگی بهم میده که وسط خونشون حوضه و سماور گوشه اتاق  ... برای همین وقت جهیزیه خریدن علاوه بر سلیقه مادر جان که استکان خوشگلانس برای چایی خرید منم  استکان کمر باریک با نعلبکی خریدم ... حالا شبها بعد از شام میشینیم دندون طلا میبینیم و من چای میریزم تو استکان کمر باریکو میزارم تو سینی گرد مسی ... میارم با چایی قند پهلو میخوریم از صدای تکونها ی استکان توی نعلبکی خوشم میاد... همسر جان که دیگه خیلی نوستالژیکش میکنه میریزه تو نعلبکی سر میکشه ...

سلامی دوباره

دوباره اومدم این مدت خیلی ننوشتم .. کلی سرم شلوغ بود با اومدن عمو و پدر بزرگ ولی یک سفر خوب رفتیم شمال خیلی کم بوود ولی خوش گذشت ..


خییلی به عوض کردن کارم فکر میکنم این چند وقته اینجا رو دوست دارم محیطش خوبه ولی خسته شدم جای پیشرفت نداره صد سال دیگه هم اینجا باشم بازم توی همین

پست هستم و درجا میزنم از طرفی هم  بعد از 6 سال یکم از تغییر میترسم ...ولی قدم اول رو خوب برداشتم رزومه درست کردم و یکی دو جا فرستادم ...


یک تصمیم دیگه هم گرفتم که از این هفته برم تو کار لاغری دیگه خودم خسته شدم دلم میخوااد برگردم به وزن چند سال قبل اگر خدااا خواهد من خیلی اهل رژیم نیستم یعنی خودم احساس میکنم هر وقت رژیم سخت گرفتم بعدش دو برابر چاق شدم ... حالا از این روشهای هیپنو تراپی و آروم  غذا خوردن و روش پل مکنا و از این جور مدلها میخوام اینبار امتحان کنم ببینم میشه یا نه یککبار دیگه روش مهدی خردمند .رو سه هفته امتحان کردم خداییش خیلی خوب تغییر کردم و جمع شدم حالا اینبار جدی تر نتیجشو اعلام میکنم البته حتما باید ورزش کنم  که باید دوچرخه ثابت توی خونرو راه بندازم و جدی روش کار کنممممم ..... البته مقدمه این رژیم  این بود که دیروز دنیای شکلات تو پاسداران حراج زده بود و رفتم اونجا کلی شکلات خریدم میزارمش برای وقتی که لاغر شدم ....


تحولات این هفته در خونه ما موج میزنه آقای همسر عزیز بعد از اینهمه مدت به طور ناگاگهانی سیگار رو ترک کرده و من بسیییی خوشحااالم .... فقط من عادت داشتم هی براش فندکهای خوشگل میخریدمممم حالا دیگه نمیشه


روزتون سرشار  از شادی و انرژی +