زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

یوگا

من و آقای خونه تقریبا با هم تعطیل میشم من میرسونمش و بعد هم میرم دنبالش.. به دنبال اضافه وزنی که پیدا کردم نتونستم برم ورزش دلم نمیومد خیلی آقای خونه رو تنها بزارم ... تا اینکه دیروز یک کلاس یوگا پیدا کردم روبروی شرکت با چند تا از بچه ها رفتیم صحبت کردیم گفت ساعت 5 براتون کلاس میزارم تا 6 از این بهتر نمیشد خلاصه من ار امروز میرم یوگا ... البته فکر نکنم یوگا خیلی لاغر کنه و برای آرامش خیلی خوبه ... دوچرخه ثابت هم برای خونه خریدیم .. ولی ... بعضی وقتا حکم جالباسی داره برامون ...


میخوام عزممو جزم کنم ... و برگردم به وزن قبلی ... ولی کلا من اهل رژیم نیستم که خیلی سخت بگذرونم .... فکر میکنم هر بار رژیم گرفتم لاغر شدم بعدش بیشتر چاق شدم ... ... حالا فعلا شروع میکنم با یوگا و ورزش توی خونه تا ببینیم چی میشه ....

نظرات 8 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 12:56 http://paradise-hk.blogfa.com

salam
khobi
az weblog ani bat ashna shodam
ye pishnahad baraye laghari age tahala anjamesh nadade bashi
man jadidan barname karafso dl kardam
kaleriamo sabt mikonam
b nazaram khobe
en post khaili ghadimi bod
ajab pishnahadi dadam

سلام عزیزم کرسی برای پیشنهادت ... حتما دانلود میکنم من اگه چاق نشده باشم لاغرم نشدمممم مرسی عزیزممممم

دندون شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:25 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

سلام خوبی؟
آره میدونم محمد استرس داره و اینو وقتی دیگه خیلی بهش گیر میدم میفهمم و بهم میگه .... مرسی و ممنونم ازت عزیزم...

یه بنده ی خدا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:00 http://myemotions.blog.ir/

من که فهمیدم رژیم بدون ورزش جواب نمیده . دوچرخه ثابت هم نمی تونم استفاده کنم چون رونا رو سفت می کنه و من رونم باید لاغر شه ...
یوگا هم خوبه با این که نرفتم تا حالا ...
اما یه چیزی هست .... همزمان باهاش یکم رعایت کن . اگر هله هوله می خوری نخور ، اگر شیرینی می خوری نخور و یکم با احتیاط تر نون و برنج بخور مطمئن باش با این تغییر نتیجه میگیری

اره رژیم تنها خوب نیست دارم رعایت میکنم دوست ندادم این وضنمووو اصلا ایشالا نتیجه بده

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 08:42 http://pasazvesal.blogsky.com/

سلام
من عقیده دارم به "کم بخور همیشه بخور"
این از رژیم های سخت بهتره. برگشتی هم تو کار نیست

آره واقعا ... منم دوست دارم کم بخورم اما نمیشهههه

دندون چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:40 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

یه سوال دارم ازت عزیزم شما هم دوران عقد باهم زندگی میکردین جدا از خانواده؟؟؟؟
آخه ما با هم زندگی میکنیم... درست برعکس 99% زوجا که دوران عقد هر کدوم خونه خودشونن تا بعد عروسی... البته موافقم تا این دوران تموم بشه یه کم سخته...زندگی ما حکم زندگی دانشجویی رو داره... با همیم ولی این نکته هم هست... در هر حال دعا کن واسمون که زودتر سرسامون بگیریم...

تو دوران عقد اقای همسر شب در میون می اومد خونه مااا ... ولی من از این لحاظ می گم که اون استرس رفتم به خونه دوتایی تموم میشه استرس عروسی گرفتن ... شاید مردا به روی خودشون نیارن ولی تو دلشون این استرس رو دارن ... از صمیم قلب برات ارزووو میکنم که زودتر برین سر خونه زندگی خودتوووون

چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:04 http://www.dustetdaramzendegim.blogfa.com

سلام [لبخند]

خوبین؟[رضایت]

وبلاگ قشنگی دارین [خجالت]

به وبلاگ منم که برای عشقم که خبرنداره دوستش دارم درست کردم سر بزنید [گل]

اگه با تبادل لینک هم موافق بودین لینک کنید با نام دوستت دارم زندگیم(

سلام عزیزم مرسی ... خوش اومدی .... حتما خوشحال میشممم

مهربانو چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:58 http://www.7168.blogfa.com

من اولین تجربه رژیممه
دوچرخه ثابت که عالیه آقا نکنید اینکارو یه جا لباسی بگیرید ورزش کنید بجاش وسیله داره خاک میخوره.
بعدا از تجربیات یوگا هم بنویس من تا حالا نرفتم

جا لباسی نداریم آخه حتما میگم اتفاقا یوگا خیلی خوب بووود

زن متاهل سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:49 http://manozendegim1364.persianblog.ir

منم مثل توام.. هر وقت میخوام رژیم بگیرم چاق تر میشم ! ورزش تو خونه هم اثر نداره و کماکان از دوچرخه به عنوان چوب لباسی استفاده میشه ! بنده نیز تردمیلی در خانه دارم که همانا چوب لباسی دومم است !

پس من فقط اینطوری نیستم رژیم که واقعا دیگه نمیگیرم چون واقعا برعکس عمل میکنه .... ایشالا یک دستگاه اختراع بشه از این ور بریم توش از اونور مانکن بیایم بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد