زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

امروز دومین سالگرد ازدواجمونه 3>3>

بازم مثل همیشه توی ذهنم برنامه ریزی کردم  که کل 5 شنبه و جمعه بشینیم توی خونه و سریال بینیم و برنامه ریزی کردم که حتی چجوری کادوی سالگردو بهش بدم ... اینطوری شد که یکهو تصمیم  گرفته شد با یکسری از دوستهای برادر شوهر و خواهر شوهر و مادر شوهر بریم شمال ویلای اونها ... خوب تا اینجا بد نبود با اینکه تو ذوقم خورده بوود ولی بازم خوب بود ولی قضیه میتونه بدتر هم بشه خواهر شوهر و برادر شوهر رفتن شمال و ما موندیم و یک مادر شوهر تنهاااا ... از چهارشنبه شب تا جمعه شب .... نمیتونم بگم بد گذشت ولی خسته شدم چاره ای نبود ... برنامه ریزیهام خراب شد .... کادو رو خیلی مسخره دادم بهش چون دیگه ذوقی برام نمونده بووود ... بیشتر ناراحت شدم چون پارسال هم  یکجورایی سالگرد ازدواجمون بهم خورد و ما مجبور شدیم به خاطر خانواده شوهر از شمال برگردیم تهران ... من این دو سال رو تو خودم جمع کردم ...

حالا درسته سالگردمون امروزه ولی ما کادوها رو دادیم و من اینقدر فس شدم که حتی حوصله ندارم امروز برم بییرون حالا شاید تا شب بهتر شدم ...

قسمت قشنگ ماجرا ... کادوی همسر بود یگ گوشواره چشم زخم که دستبندشو تولدم گرفته بود با یک شال ... منم بهش  عطر هرمس دادم  با یک کتابچه عکس که از عکس پرینت سفارش داده بودم که تمام عکسای بامزمونو گذاشته بودم توش این یکیو  خودم خیلی دوست داشتم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 19:13 http://www.7168.blogfa.com

با یکمی تاخییر سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم.عاشق بمونین الهی

مرسی مهربانوی عزیزممممم

زن متاهل جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:58 http://Manozendegim1364.persianblog.ir

سالگرد ازدواجتون مبارک.....انشالله همیشه کنار هم خوش و خرم باشید

مرسی عزیزممممم

دخملی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:23

خیلی تبریک میگم عزیزم

مرسی دخملی عزیز

خانم توت فرنگی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:25 http://pasazvesal.blogsky.com

تبریک میگم عزیزم
حالا این اتفاقا چرا درست روز سالگرد می افته!! عجبا

نمیدونم شاید از بس من انرژی منفی میدم... که نکنه یک وقتی اون روز اتفاقی بیفته

دندون شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:12 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالای بعد همون طوری که دوست داری جشن میگیری عزیزم... به نظرم دفعه بعد با همسرت هماهنگ کن....

مرسی عزیزممممم آره والا باید بگم از الان سالگرد بعدی بریم یک جایی که دسترسی به هیچ کس نداشته باشیم

آیدا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:09 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

واااای چه خوب پس سالگرد ازدواجتون بوده مبارکا باشه
مهم اینه که بهم کادو دادین و یادتون بوده همچین روز ِمهمی رو بقیه چیزا رو بیخیال عزیزمممم

مرسی عزیزمممم اره واقعا بیخیال بقیه چیزا عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد