زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

وقتی بغض تو گلوت داره خفت میکنه

یک چیزی تو گلومه .. دلم میخواد داد بزنم بریزمش بیرون نمیشه ... همه چیز با هم اتفاق می افته تو دنیای دورو برم .. دوستم که 6 سال با هم سر کار بودیم و بیرون شرکت هم با هم مسافرت رفته بودیم از اینجا رفت .. امروز دومین روزیه که نیست صمیمی ترین دوست دوران راهنماییم هفته دیگه داره برای همیشه میره استرالیا ... عادت ندارم خیلی دوست صمیمی داشته باشم. احساس تنهایی بد جوری بهم وارد شده ... شایدم چیز دیگه ای چون چند وقته بغض دارم چند وقته خاموش شدم ...  اینهمه انرژی منفی همه کنار هم داره راه میره ...... کاش  میفهمیدم چمه فقط میدونم دلم میخواد یکم تنها باشم ... سر کار نیامممم .... کاش میشد .... کاش خوب شم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:58 http://pasazvesal.blogsky.com

منم از این دوستا که رفتن چندتا داشتم یعنی دارم
زندگیه و کاریش هم نمیشه کرد
سعی کن لبخند بزنی و دوستای جدید داشته باشی گرچه دوستای قدیمی یه طور دیگه ای عزیزن.نه؟

آره واقعا دوستهای قدیمی جور دیگه ای هستن

آیدا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 11:40 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

بانو نبینم ناراحت باشیا
ما آدما گاهی واقعا نمیدونیم چمون شده
ولی عزیزممممممم ناراحت نباش حیف ِاین روزا که میگذرن و دیگه دستمون بهشون نمیرسه

آره واقعا

دندون دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:09 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

وای درکت میکنم دوست 10 ساله و هروزه من هم وقتی رفت داغون بودم.... داغوووووون....

خیلی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد