زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

کمر باریک

من عاشق استکان کمر باریک برای چایی هستم خیلی خوشم میاد از اونجاییکه تیریم .. و عاشق چیزای قدیمی...با اینکه  مادر بزرگ های  من خیلی مدرن هستند و اصلا خونشون نوستالژیک خونه های مادر بزرگها نیست ولی استکان کمر باریک حس خونه مادر بزرگی بهم میده که وسط خونشون حوضه و سماور گوشه اتاق  ... برای همین وقت جهیزیه خریدن علاوه بر سلیقه مادر جان که استکان خوشگلانس برای چایی خرید منم  استکان کمر باریک با نعلبکی خریدم ... حالا شبها بعد از شام میشینیم دندون طلا میبینیم و من چای میریزم تو استکان کمر باریکو میزارم تو سینی گرد مسی ... میارم با چایی قند پهلو میخوریم از صدای تکونها ی استکان توی نعلبکی خوشم میاد... همسر جان که دیگه خیلی نوستالژیکش میکنه میریزه تو نعلبکی سر میکشه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:40 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

آخییییی چه خوب
استکان قدیمی، سینی قدیمی

روناک دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:58

سلام دوستم.منم خیلی دوست دارم استکان نعبلکی,قدیمی

سلام عزیزممم آره خیلی خوبن

دندون دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:05

سلام چه باحال.... محمد منم ازین استکانا دوست داره اما من نه...

خیلی باحالن که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد