زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

غر غر

از روزی که شروع کردم برای دنبال کار گشتن دست و دلم به کار نمیره از قبل هم نمیرفت نمیدونم چرا نسبت به اینجا اینقدر دلسرد شدم ... هی هرروز میشینم و با یک کوه کارهای تلنبار شده و هی نگاشون میکنم و هی میگم امروز انجامتون میدم و هی با خودم قرار میزارم که هر وقت انجامتون دادم مطمئنم که کار مورد علاقم جور میشه ... من تو این دور باطل گم شدم .... شاید برای همین میخوام از اینجا برم که برم یک جایی که کار عقب مونده ای نباشه و از اول توش تلنباری وجود نداشته باشه ... احساس میکنم تنهام ... شایدم زیادی غرغرو ... از اینکه همش تو فشارم و احساس میکنم همه بهم زور میگن ناراحتم ... این چند روز تعطیلی برای چندمین بار کتاب من چراغ ها را خاموش میکنم  ... مال زویا پیرزادو خوندم هر بار که این داستانو میخونم نمیدونم چرا هی وجه تشایه بین خودم و زن داستان پیدا میکنم ... هی فکر میکنم  تاحالا چه کاریو برای خودم انجام دادم ... و هربار این سوالو میپرسم هیچ چیزی تو ذهنم نمیاد که اصلا چه کاری دوست داری غیر از اینکه تو خونه باشی و دراز بکشیو و با آقای همسر فیلم ببینی و تنها باشین دوتایییی ..... و جالب اینجاست که هر تعطیلی که من دلم میخواد اینکارارو انجام بدم یک چیزی پیش میاد و من همچنان فک منیکنم تو فشارمممم ... خیلی غر زدم

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:12

به نظر من یه خورده کوچولو لوسین و سختی نکشیده.
امیدوارم ناراحت نشین چون من این حس رو از نوشته هاتون گرفتم و نظرم رو گفتم

از صراحت کلامت خوشم اومد نه چرا باید ناراحت بشم ...خودم خیلی فکر نمیکنم ولی شایدم باشم . مرسی از نظرت

آیدا سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:21 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

عزیزم ما آدما نیاز داریم گاهی حرفامون و اینجوری بزنیم پس فکر نکن که اینا رو گفتن یعنی غر زدن
خوب اگه فکر میکنی خودت و فرامو ش کردی یا تو فشاری یا داری مظلوم واقع میشی به خودت توجه کن...یه کارایی که انرژی میده بهت رو انجام بده
هیچ چی مهم تر از روح ِخودت نیست
بخند و شاد باش

واقعا خیلی سعی میکنم بیشتر کارهایی که دوست دارمو انجام بدم ... مرسی عزیزم

مریم روشن سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 00:38

سلام بانو من از قسمت نظرات وبلاگ هیلا به اینجا اومدم خواهش میکنم اون کتاب رو دیگه نخون چون اینقدر فضای دلسرد کننده حاکم بهش قویه که اگه یکی هیییچ دغدغه و مشکلی نداشته باشه و عاشق الانش هم باشه دمغ میشهموفق باشی توی چاییت پر گل بریز عصرها چند تا دونه بادوم بخور از عطاری هم عرق بیدمشک بگیر و هر روز یه استکان بخور بانو برای آرامش و تمرکز خوبه ببخشید هنوز از راه نرسیده اینقدر حرف زدم

مرسی عزیزم از این پیشنهادت حتما انجام میدم خیلی خوش اومدی

زن متاهل سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 00:18 http://Manozendegim1364.persianblog.ir

کار کردن زن تو این جامعه همینجوری هست. منم شرایط تو رو دارم ولی بدتر.... خیلی بدتر از تو هم هستم

امیدوارم بتونیم شرایط رو عوض کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد