زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

روز سوم شکر گذاری

فکر نکنین غر غر ام تموم شده هااا نه  ولی دارم به خودم فشار میارم که کارامو به روز کنم ...کمتر غر بزنم ....  و دنبال یک کار خوب با محیطی بگردم که بیشتر دوست داشته باشم ...

سه روز هم هست توی کانال تو اینستاگرام دوره 28 روزه شکرگذاری رو شروع کردم فکر کنم اونم خیلی بتونه بهم کمک کنه .....


با بارون امروز و سردی هوا ... کلا من که همیشه گرمایی بودم  لباس زمستونی و پالتو پوشیدم از اونجاییکه شرکت ما کلا هواش یکم سرده من همچنان که دارم اینا رو مینویسم دارم میلرزم و به دنبال یک بخاری برقی میگردم که روشن کنم ...


ما کلا تو فکر بچه دار شدن نیستیم فعلا ولی من یک چیزی دیدم از این پستونک سبیل و لب که عاشقشون شدم میخوام بخرمشون برای بچم از الان که بدم به پسر جانممم که سبیل داشته باشه .... بچم چند سال بعد اینا رو میخونه با خودش میگه مادرم دیوونه بوده


امروز هم سومین سالگرد عقدمون هستش البته من این تاریخو فقط تبریک میگم سالگرد ازدواجمونو جشن میگیریم یادش بخیر عمرمون چقدر زود میگذره سه سال پیش پنج شنبه بود 11 ابان من صبحش اومده بودم سرکار زودم نرفته بوودم خونه استرس داشتم یکم .. اونجا ولی خوب بووود ... هفته بعدشم رفتیم مسافرت باا اینکه خیلی زود میگذره من کلا  دوران عقد و نامزدیو خیلی دوست نداشتم ... بعد که ازدواج کردیم  دیدم اصلا دوست نداشتم برگردم اون دوران ...


روز خیلی خوب و پرانرژی داشته باشین ..... دوستهای خوووبم


باران میبارد

به دعای کداممان

نمیدانم

من همینقدر میدانم

باران

صدای پای اجابت است و خدا

با همه جبروتش دارد ناز میخرد

نیاز کن



نظرات 8 + ارسال نظر
مادمازل بی دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 13:27 http://monalisaa.persianblog.ir

انشالله زندگی خوشی داشته باشید

مرسی عزیزممممم تو هم همینطور

پاییزانه سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 13:43 http://paeezane.persianblog.ir/

تبریکات فراوون بانو جان
انشااله همیشه در کنار هم زندگی شیرینی داشته باشین

مرسی عزیزم خیلی ممنون

j.a سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 13:41 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

سلام:-)
اون لیست باارزشو بذارین ماهم ببینبم:-)
خیلی قشنگه،کتابخونه ی بزرگ،منم دوست دارم.

حتما عزیزمممم میام میزارمش اینجاااا

دندون شنبه 23 آبان 1394 ساعت 14:17

این دوره 28 روزه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوره 28 روزه یک دوره شکرگذاری که من از وبلاگ هیلا فهمیدم چیه سایت داره بعد یک کانال داره توی تلگرام اونم برات میزارم میتونی بری عضو بشی تمریناشو انجام بدی
http://www.gisgolabetoon.ir/
telegram.me/gisgolabetoon
اینم کانال تلگرام ... بوووس

خانومی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 11:13 http://khanoomi.blogsky.com/

ممنون عزیزم که به یادم هستی و بهم سر میزنی،،،و ببخشید که من با اینکه بهت سر میزنم ولی تو کامنت نوشتن اینقدر تنبلم....سالگرد عقدتون هم مبارک و انشالله سالهال سال در کنار هم شاد و خوش باشید..

عزیز دلمی شمااااا این حرفا چیه مرسی که بهم سر میزنی عزیزم الان شما نی نی های نازی داری که باید مواظبشون باشی

توت جمعه 15 آبان 1394 ساعت 17:42 http://pasazvesal.blogsky.com

خیلی با مزه هستن اون پستونکا..
مبارکه سومین سالگرد عقدتون... انشالا سالگرد سی ام و سیصدم

مرسی عزیزم بزار ببینم نی نی شما چیه براش بخریم اگه دخمل بووود شکل لبشو میخریم براش پسر بووود سیبیلوشو ای به فدااااش

آیدا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:42 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

آخی مبارکه این سومین ِعاشقی
نی نی خوبه که بیار من خاله شم
اونقد بچه ندیدم من(البته علاقه ایم بهش ندارما فقط میخوام ببینم چجوریه خاله شدن)
الان بهتری؟غر غرو اینا رو میگم؟

ای جوووونم عزیزممم منم خودم بچه کس دیگه ای رو بیشتر دوووست د ارم ./... ولی کلا نی نی دوست میدارم باشه میارم که خاله بشی ... ای بهترم

دندون دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:02

عزیز دل غرغروی دوست داشتنی سالگردت مبارک...

مرسی دندون عزیزمممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد