زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

سلاممممم   وای خیلی وقت بوود ننوشته بووودم خیلی دلم برای اینجااا تنگ شده بود ...


مامانم اینها رفته بودن یک مسافرت یکهفته ای از اونجایکه ما یک عقاب داریم توی حیاط مامانم اینها و یک گربه داریم تو خونه وظیفه غذا دهی به عهده من و آقای همسر بووود خلاصه من رفتم  پیشی گل پسر رو آوردم خونمون و هر روز درمیون هم میرفتم عقاب جاان رو غذا میدادم ... قضیه این عقاب هم اینه که بابم یک آشنا داشت تو محیط زیست این آقا مثلا اومده بود لطف کنه این جوجه عقاب رو به بابام داده بوود و اینو بزرگ کردیم بعد که میخواستیم ولش کنیم دیدیم دیگه توانایی پرواز نداره برای همین تو همون قفس موندگار شد .... خیلی گناه داره بچه ...

گربه شیطون رو آوردم خونه و این بچه کلی شیطونه یکمم مریضه گوشاش نمیشنوه برای همین اجازه نداره بیرون بره برای همین تو خونه حوصلش سر میره ... و کلا شبها دوست نداشت تنها بمونه چون تو خونه خودمون پیش برادرم میخوابه ولی آقای همسر میگفت نمیشه بیاد تو اتاقمون تو تختمون برای همین مکافات داشتم چون باید هی میرفتم باهاش بازی میکردم بعد باز میو مدم تو تخت باز صدا میداد کلا درگیر بووودم باهاش تا بخوابه  .. همه وسایل خونمون هم جمع کرده بوودم که نشکونه آخزشم زد گلدون برگ لیمو رو شکوند .... ولی من از بس گربه دوست دارم دلم نمیخواست بزارم بره .... ولی آقای همسر خیلی دوست نداره ... تجربه خوبی بوووود کلا ....

دیگه منم همش درگیر این کارا بوودم و نذری مادر بزرگ و تولد دایی و تولد خواهر شوهر جااان و غیره ... گفتم امروز بیام بنویسم و لیست کتابهایی که قولشو داده بوودم بزارم .... هنوز عکس نگرفتم ... قول میدم پست بعد عکس کتابخونه و اکواریوم باشه ....

 لیستو توی ادامه مطلب میزارم  

 این لیست نویسندگان ممکن همه کتابهاشون خوب نباشه  خیلی سلیقه ای هستش ....  البته گفتم این دایی من نوشته اگر شما هم نویسنده های دیگه میشناسید که خوبن حتما معرفی کنید به منم ....

پیشکسوتان

صادق هدایت

محمد علی جمالزاده

 بزرگ علوی

 صمد بهرنگی

جلال آل احمد

 صادق چوبک

سیمسن دانشور

غلامحسین ساعدی

ابراهیم گلستان

احمد محمود

محمود دولت آبادی

جلال میر صادقی

رضا براهنی

هوشنگ گلشیری

محمد علی افغانی ( رمان های تاریخ اجتماعی)

اسماعیل فصیح

نادر ابراهیمی

مصطفی فرزانه

گلی ترقی

شهرنوش پارسی پور

بیژن نجدی

ابراهیم یونسی (بیشتر مترجم )

خسرو حمزوی

                                                                                تقریبا جدیدتر ها

رضا قاسمی

امیر حسین چهل تن

شهریار مندلی پور

منیرو روانی پور

زویا پیرزاد

جعفر مدرس صادقی

ابوتراب خسروی

محمد محمد علی

هوشنگ مرادی کرمانی

حسین ثنا پور

علی اشرف درویشیان

بهرام صادقی


                                                                                                                   یک سری رمانهای خارجی

نان و شراب                                          ترجمه محمد قاضی

خداحافظ گاری کوپر                          نوشته رومن رولان

ازادی یا مرگ                                      نیکوس کازانتزاکیس

صد سال تنهایی                               گابریل گارسیا مارکز

گزارش یک مرگ                             گابریل گارسیا مارکز ترجمه لیلی گلستان

جان شبفته                                        رومن رولان   ترجمه م. به آذین





نظرات 4 + ارسال نظر
توت شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:29 http:// pasazvesal.blogsky.com

وای اما من اصن از گربه خوشم نمیاد

خیلی ملوسن که توتی جاااان

زن متاهل جمعه 11 دی 1394 ساعت 20:36 http://Manozendegim1364.persianblog.ir

ما هم بچه عقاب داشتیم....عاقا هر چی بهش محبت میکردیم وحشی تر میشد! همش بهمون حمله میکرد چه جوری با شما انس گرفته؟

با ما انس نگرفته خیلی ... کلا وحشی هستش توی قفس من از دور براش غذا میزارم جرات ندارم برم تو قفسش ... با تنها کسی که خیلی کاری نداره بابامه اونم برای اینکه بابام هرروز بهش غذا میده میره تو قفسشو تمیز میکنه ... کلا خلق و خوی وحشی داره

خانومی سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 02:45 http://khanoomi.blogsky.com/

یعنی واقعا آوردی توی خود خونه؟ اگر چاره داشتی توتخت هم میبردی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره دیگه اورده بودمش خونمون اگه چاره داشتم اذیت میکرد میومد تو تخت

آیدا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 09:50 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

مرسی گلمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد