زندگی زیبای ما
زندگی زیبای ما

زندگی زیبای ما

3> 3>

من اوومدم این هفته هفته شلوغی بوود برام ...به خاطر عید اومدیم کف خونه که سرامیک سفید بوود رو بند کشی کنیم که بهتر بشه .. چون بینش رفته بوود .. من هی به این آقاهه گفتم کثیف کاری داره 5 شنبه بیا انجام بده بدش این خانومه بیاد تمیز کنه به خرجش نرفت ... گفت نه همون روز میام کثیف کاری نداره ... اومد و من همچنان دارم گچ هرروز جمع میکنم دوبار جارو برقی کشیدم ... دو بار با دستمال کشیدم ولی بازم راه میری یکم  پات سفید میشه تموم وسایل گرد سفید بود یعنی این خانومه اومده بوود و رفته بوود انگار نه انگار


  • رفتیم سینما فیلم کوچه بی نام من که خیلی خوووشم اومد کلا از بازی فرامرز اصلانی  خوشم میاد انصافا باران کوثری هم خوووب بازی کرد ...
  • پریروز فیلم جامه دران رو گرفتیم نرسیده بوودیم بریم سینما اووونم عالی بووود خیلی دوست داشتمش ....  

رمزمو عوض کردم هر کی خواست بگه بدم بهش 

نظرات 4 + ارسال نظر
نفس1 شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 20:28 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...خسته نباشید عزیزم..
منم کوچه بی نامو دوست داشتم ببینم تا به خودم بجنبم فیلم عوض شد...
لطفا رمز....

منم سی دیشو گرفتم خیلی خوشم اومد ببین حتما رمزو برات گذاشتم

آنی شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 21:26 http://www.annie.blogfa.com

باران کوثری رو خیلی دوستش دارم. هر جا بازی کنه ، اون فیلم عالی میشه. برم ببینم کوچه بی نام و

جامه دران و من توی سینما دیدم..
محشر بود. خیلی خیلی زیاااااد

واییی آره منم عاشق جامه دران شدمممم خیلی زیاااد .. آره حتما کوچه بی نام رو ببین

خانوم مهندس شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 16:05 http://khanummohandes.blog.ir

منم رمز پلیز

فرستادمممم عزیزممممم

دل آرام شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 10:25

خوبه جامه دارن؟
می خواستم بخرم تردید کردم

واییی عالییی بود فیلم سلیقه ای ولی من خیلی دوسش داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد